9M: Philipsen
8M: Pedersen, (Van Aert)
7M: Bauhaus, Bennett, De Lie, Girmay, Groenewegen, Jakobsen, (Kooij als hij meedoet)
6M: Ackermann, Cavendish, Demare, Kristoff, Matthews, Thijssen, Van Den Berg
5M: Coquard, Van Poppel, Mozzato
4M: (Ballerini en Bol als Cavendish lost)
Waarom denkt niemand aan Mozzato? Grote kans dat hij meegaat naar Tour en onderschatte sprinter volgens mij
Allemaal veel te duur!
Wat mij hier bezighoudt: hoe gaan ze de gewichten verdelen bij Thijssen/Girmay? Gaan ze vnl. Girmay spelen o.w.v. zijn ervaring en Thijssen vooral eens laten proeven van een grote ronde / zien hoe hij deze al dan niet weet te verteren. Of misschien volgt hier wel een Kooij - Van Aert scenario waarbij Girmay, Thijssen lanceert en zelf nog voor een top 10 kan gaan? Lastige keuze vind ik, want ik wil Thijssen misschien wel een kans geven.
Wat moeten we verwachten van de lie kan hij de tour wel aan. hij heeft er de kracht wel voor. Gaan ze hem uitspelen als de kopman in de sprints of heeft hij een vrije rol en kan hij ook voor aanval gaan hij kan een heuvel over toch of ben ik daar mis. allesinds wat moegen we van hem verwachten?
Waar blijven de sprinters van 2 a 3 m 😬
Wat zou de rolverdeling zijn bij Jayco? Matthews enkel sprinten als er wat heuvels gepasseerd zijn? Of hem in de leadout steken bij vlakke ritten?
En nog iemand geneigd om Sir. Cavendish te nemen? :p
Zal Godon top vijf rijden in een paar sprints. Voor 4m valt hij nog mee...