Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Wie wind volgens jullie de superstreidlust?
Abrahamsen
Healy
Gee
Lazkano
,...
Als Healy en Lazkano nog een paar keer mee in de vlucht zitten dan één van die twee, Abrahamsen zijn de meesten al vergeten tegen het einde van de tour (ik niet want hij heeft me ferm gekloot).
Abrahamsen > Healy > Carapaz> Lazkano > Aranburu > Gaudu
Voor mij Carapaz, Healy, Abrahamsen.
Tadej Pogačar
Abrahamsen, Healy, Carapaz en Lazkano. Met wat we tot nu toe zagen zou ik het ook in die volgorde zien.
De spelling!
Voornamelijk zuid zuidwest
Er is nog een week te gaan. In derde week zouden ze abra kunnen vergeten omdat hij laatste week niets meer heeft laten zien
Naast degene die je hebt opgenoemd denk ik ook aan Carapaz en in iets mindere mate Aranburu en Gaudu
Zie wel niet in waarom Gee hem zou winnen, bijna niet in de ontsnapping gezeten
Vind dat ook Pogi hem wel verdiend eigenlijk
Volgens mij gaat de strijdlust voorlopig naar Abrahamsen
Als Healy en Lazkano nog een paar keer mee in de vlucht zitten dan één van die twee, Abrahamsen zijn de meesten al vergeten tegen het einde van de tour (ik niet want hij heeft me ferm gekloot).
Abrahamsen > Healy > Carapaz> Lazkano > Aranburu > Gaudu
Voor mij Carapaz, Healy, Abrahamsen.
Tadej Pogačar
Abrahamsen, Healy, Carapaz en Lazkano. Met wat we tot nu toe zagen zou ik het ook in die volgorde zien.
De spelling!
Voornamelijk zuid zuidwest
Er is nog een week te gaan. In derde week zouden ze abra kunnen vergeten omdat hij laatste week niets meer heeft laten zien
Naast degene die je hebt opgenoemd denk ik ook aan Carapaz en in iets mindere mate Aranburu en Gaudu
Zie wel niet in waarom Gee hem zou winnen, bijna niet in de ontsnapping gezeten
Vind dat ook Pogi hem wel verdiend eigenlijk
Volgens mij gaat de strijdlust voorlopig naar Abrahamsen