Ik heb de sprint nog eens terug gezien en de conclusie is dat Demare en Cavendish terecht gediskwalificeerd zijn.1 Demare doet de deur dicht en stuurt Wout naar de hekken ,gevolg Wout moet remmen en terug zijn positie kiezen en de kans was groot dat hij gewonnen had.2.Cavendish wat een kamikaze,tot 3 keer toe in de fout : 1Met Teunissen ,2 Girmay en 3 Coquard ,deze laatste had veel dichter kunnen eindigen plaats 5 zelfs.En dit is een rechtstreeks gevolg van de niet diskwalificatie toen Cavendish won,hij denkt ik mag doen wat ik wil.Fout van de ASO.
Cavendish is beste sprinter aller tijden en is eigenlijk een surfer die van golf naar golf gaat ,maar blijft nooit op de lijn die eigenlijk verplicht is .Hij heeft al een verwittiging gehad en nu een DQ en ze doen er niets aan ,tot er een grote valpartij gebeurd en dan is het te laat.Want mij is het een raadsel dat daar gisteren niets gebeurd is .En Wout ,hij gaat winnen vandaag ,schrijf maar op,vol adrenaline en woest wat hem gisteren is overkomen!!!
ik heb 3 keer vergeten om op "opslaan" te klikken en heb nu 156 bankpunten met philipsen, gee en evenepoel 😥
ik sta nu rond de 6000e, zonder bankpunten stond ik rond de 2000e plaats
Tot nu toe 23 buspunten. Vooral van een keertje 11 met Russo baal ik als een stekker. Kost me momenteel een stekje in de Top 100.
Bij mij ook 4 punten kwijt van Rodriguez.
Geen probleem, ik zit meer in met andere renners die nog niks hebben gehaald.
Ik heb de sprint nog eens terug gezien en de conclusie is dat Demare en Cavendish terecht gediskwalificeerd zijn.1 Demare doet de deur dicht en stuurt Wout naar de hekken ,gevolg Wout moet remmen en terug zijn positie kiezen en de kans was groot dat hij gewonnen had.2.Cavendish wat een kamikaze,tot 3 keer toe in de fout : 1Met Teunissen ,2 Girmay en 3 Coquard ,deze laatste had veel dichter kunnen eindigen plaats 5 zelfs.En dit is een rechtstreeks gevolg van de niet diskwalificatie toen Cavendish won,hij denkt ik mag doen wat ik wil.Fout van de ASO.
Ik word voorlopig nog gespaard met 9 buspunten had gisteren ook Rodriguez op de bus
Ok..
Klopt volgens mij niet, Sjasfriet, want in de graveletappe had je net als mij Dujardin gebankt.(wellicht overgekeken)😀
Team via minicompetitie Forum gecheckt.😀
Speciaal moment dat je probeert zo lang mogelijk uit te stellen. Ik had het vrij vroeg aan mijn rekker.
Vanaf vandaag hebben al mijn renners deze Tour punten genomen.