Het is vaak frustrerend om de naam tegen te komen van een renner, op dit forum, die je zelf "gevonden" hebt. Maar mensen die zoeken vinden, mensen die zoeken komen op dit forum. Uiteindelijk heb je maar 16 plaatsjes en moeten er toch altijd keuzes gemaakt worden.
Ik zeg hier niet veel, en kom zelf meestal kijken nadat mijn ploeg klaar is om te toetsen wat de algemene delers zijn in de ploegen. Ik heb ook absoluut geen zin in de WhatsApp groep, maar ik heb wel een voorstel voor jullie, verplicht eindscore laten zien na elk spel en wie niet in de top 1000 zit vliegt eruit. Want die hebben slecht gekopieerd. Veel puzzel plezier nog allemaal, leukste spel sinds lang.
Ik vind het handig gewoon, heb zelf in vakantie minder tijd dan in het jaar om actief te zijn op het forum.
Amaai een whatsapp groepje kan nogal wat teweegbrengen 😅. Ik zie er niet zoveel graten in, diegenen die zich ergeren aan het forum blijven knus in hun whatsapp groepje (op zich niet slecht anders posten ze toch maar negatieve dingen hier) en voor de rest verandert er niets.
Kan ik nog in de whatsappgroep? Hoe kan ik dit doen?
Waarom is er zoveel negativiteit (of jaloezie) over een WhatsApp groep waarin spelers zitten die zeer fanatiek bezig zijn met het spel?
We hebben elkaar gevonden op t forum, maar dit staat helemaal los van het forum en we (ik toch) blijven hier gewoon actief.
Er bestaan tig groepen en discords waarin spelers brainstormen over dergelijke spellen... Er worden in andere spellen zelfs competities gehouden tussen verschillende minicompetities (waar dan de gemiddelde score als uitgangspunt dient). Dan wil je als minicompetitie toch ook tactieken uitdokteren om beter te presteren dan anderen zonder dat anderen meelezen?
Bekijk het positief, wie weet volgt er hier een soort van tabula rasa. De mot zat er toch wat in sinds dit jaar. De negativiteit en stompzinnigheid van sommige leden mag gerust elders botvieren.