Dat is voor mij de gok van 8 miljoen. Ik neig er nu toch naar hem mee te nemen. Waarom? FOMO voornamelijk. Ik zie hem ook niet vaak terugkomen in de RMT's, dus als hij toch in goede doen zou zijn (en misschien toch een paar keer zou meesprinten), kan hij wel een verschil maken. Kan natuurlijk ook slecht uitpakken.
Ik ga vol voor De Lie. Zal er af en toe wel eens bij zijn wanneer de pure sprinters afhaken. En gaat ook in de vlakke sprints wel top 5/top 10-plaatsen halen. Gaat hij een rit winnen? Misschien. Gaat hij punten pakken? Zeker. Enfin, dat denk/hoop ik toch 😀
Ik heb ook nog Groenewegen. Gaat volgens mij consequent top 3 zijn in de vlakke sprints en zodoende meer punten pakken dan Bauhaus. OK, hij sprint als een op hol geslagen bulldozer, maar Bauhaus is ook niet zonder zonden. Ik ben nog niet vergeten dat hij in de Giro ineens de pijp aan Maarten gaf, terwijl ik net Merlier eruit gebonjourd had.
Wel: het verleden leert dat hij een puntenmachine kan zijn
Niet: vorm is redelijk onduidelijk, rol in het team is onduidelijk, waar liggen z'n doelen?, sprint niet meer mee zoals vroeger, de concurrentie is veel groter dan voordien in zijn "segmenttype".
met zijn goede tijdrit en sprint moet hij theoretisch veel punten kunnen halen.
Maar: ik zie hem zich eigenlijk niet/beperkt mengen in de vlakke sprints, en zie hem dus eerder "opbrengen" vanaf rit 7 - maar ook dan lijken zijn kansen me eerder beperkt (zeker als hij nog voor Vingegaard moet knechten).
Dat is voor mij de gok van 8 miljoen. Ik neig er nu toch naar hem mee te nemen. Waarom? FOMO voornamelijk. Ik zie hem ook niet vaak terugkomen in de RMT's, dus als hij toch in goede doen zou zijn (en misschien toch een paar keer zou meesprinten), kan hij wel een verschil maken. Kan natuurlijk ook slecht uitpakken.
Wie zou je dan in de plaats van Van Aert nemen voor de sprints als je al Pedersen, Coquard, Philipsen, Bauhaus (en Aranburu) hebt?
Wel: het verleden leert dat hij een puntenmachine kan zijn
Niet: vorm is redelijk onduidelijk, rol in het team is onduidelijk, waar liggen z'n doelen?, sprint niet meer mee zoals vroeger, de concurrentie is veel groter dan voordien in zijn "segmenttype".