ik vraag mij af of Roglic het gaat volhouden om drie weken mee te koersen met de favorieten. Mss gaat Vlasof kopman zijn als Roglic op is na anderhalve week.
Ik vraag mij ook af of Evenepoel veel beter gaat zijn als in de Daufine en zal meedraaien met de favorieten. In de Volta Ciclista a Catalunya was Mikel landa de enigste die Pogacar nog een beetje kon volgen en was daar beter als een paar andere favorieten zoals Vlasov, Mas, Bernal en Lenny Martinez
Hmm sprinters, lastig. Ik las al 9 sprintetappes maar die zie ik niet hoor, of toch niet in de zin van massasprints. Ik tel er hooguit 7. Een sprinter of 5 met voor etappe 8 en 12 (en 13?) een sneller type zoals Vandenberg ofzo ?
Wout zou ik sowieso eerder overwegen dan Mathieu, maar er is nog veel onduidelijkheid. Heel misschien zou Kooij zelfs starten en dan neem ik die absoluut.
Ik open de manager in Google chrome op Android Smartphone maar heb het tabblad 'transfers' niet meer (ik kan enkel wissels tussen bank en team doorvoeren)
ik vraag mij af of Roglic het gaat volhouden om drie weken mee te koersen met de favorieten. Mss gaat Vlasof kopman zijn als Roglic op is na anderhalve week.
Ik vraag mij ook af of Evenepoel veel beter gaat zijn als in de Daufine en zal meedraaien met de favorieten. In de Volta Ciclista a Catalunya was Mikel landa de enigste die Pogacar nog een beetje kon volgen en was daar beter als een paar andere favorieten zoals Vlasov, Mas, Bernal en Lenny Martinez
gaat Merlier nu meedoen want hij staat niet in de startlist van Pro Cycling stats?
hoeveel sprinters en ak renners nemen jullie in het begin
Ik laat Vingegaard thuis, Van der Poel slechts 7m maar daar verband ik mij niet meer aan in de Tour.
Waar staan de spelregels et cetera? Werkt precies niet veel van…
Vergeet ook niet op Mayrhofer te klikken 😜
ik vind het rare verdeelingen. demare rijdt al 2 jaar kei slecht en die kost 6 mil
Technisch vraagje IVM de tourmanager:
Ik open de manager in Google chrome op Android Smartphone maar heb het tabblad 'transfers' niet meer (ik kan enkel wissels tussen bank en team doorvoeren)
Iemand een oplossing?
Lol. Ploeg opgeslagen en kan nu niet meer wijzigen. Staat direct op etappe 1 ...
Ik heb een ploeg ,Ze staan allemaal duur !
Ja dit is gene vette. Budget al op en dan moet er nog een hele bus bij
Iedereen veel te duur, wasmeda
Almeida 5m: klikkerdeklikkerdeklik!
Maar niets interessants bij de 2m en sommigen te duur geprijsd ... Dit wordt serieus keuzes maken en toch een beetje een loterij ...