De beste transfers zijn voor iedereen anders want het hangt er maar vanaf hoeveel budget je hebt. Het is een kwestie van het budget zo optimaal mogelijk te besteden. Met 1 of 2m extra kunnen die ideale transfers er dus volledig anders uitzien.
Ik denk dat veel mensen zeker 1 van deze hebben de lie, Groenewegen, van Aert, Bauhaus, en als je pilphsen wilt verkopen heb je zelf nog geld dus de meeste mensen zouden toch 1 of 2 maal een transfer van 6M of meer kunnen doen, dan zou je wel 2 renners van positie 7 - 20 kunnen opnoemen
Er zijn mensen die gestart zijn zonder Vingegaard, dat maakt het een compleet andere situatie.
Ik ben dan weer zonder Almeida gestart omdat hij zo'n gemakkelijke transfer is.
De meest populaire combinatie lijkt hier Rodriguez + Landa + Ciccone te zijn. Maar dat is alleen maar zo omdat ze waarschijnlijk geen budget hebben voor Ayuso Yates of Gall aangezien ze dan een goedkopere derde man moeten nemen. I
Klopt, de meest logische keuzes bugetgewijs zijn die 3 namen, maar toch afwachten wat de 1ste rit in de Pyreneën gaat brengen. Ik heb zelf ook nog van Aert om er eventueel uit te gooien voor vb. Ayuso, maar wellicht ga ik Woutje toch houden tot op het einde.
Toch tevreden op dit moment dat ik de beide Visma-renners van in t begin genomen had ondanks de vele vraagtekens.
Deze man kan een post zetten + 5 reacties, en mijn reacties geraken er zelfs niet door 😠dat terzijde, Ciccone sowieso. Dan kan je beginnen denken over Yates, Landa en ayuso die allemaal in dienst rijden... Buitrago zie ik nog wel stijgen en staat ook Hoog int jongerenklassement
Ik verwacht eigenlijk nog het meeste van Gall, ik denk dat hij via de ontsnapping nog wel een rit gaat kunnen winnen en zo nog top 10 in het klassement kan rijden. Maar Rodriguez lijkt me een grote zekerheid dus ik heb helaas geen budget voor Gall
De beste transfers zijn voor iedereen anders want het hangt er maar vanaf hoeveel budget je hebt. Het is een kwestie van het budget zo optimaal mogelijk te besteden. Met 1 of 2m extra kunnen die ideale transfers er dus volledig anders uitzien.
Als je (op dit moment) de meeste return wilt hebben voor je miljoenen: Mikel Landa
Deze man kan een post zetten + 5 reacties, en mijn reacties geraken er zelfs niet door 😠dat terzijde, Ciccone sowieso. Dan kan je beginnen denken over Yates, Landa en ayuso die allemaal in dienst rijden... Buitrago zie ik nog wel stijgen en staat ook Hoog int jongerenklassement