Twijfel al om een sprinter voor de Pyreneeën in te wisselen voor een klassementsman, met de gok dat die in de 2 ritten dit weekend meer punten gaat pakken dan die sprinter in de laatste sprintrit dinsdag 16 juli.
Birmay ga ik houden voor de bonuspunten op het einde
Ik zie volgende opties:
Philipsen voor Rodriguez
De Lie / Groenewegen voor Ciccone / Landa
Wachten tot na de laatste sprint
Vandaag is de laatste dag dat de sprinters erin staan,
vanaf zaterdag enkel nog Girmay en de rest klassementsmannen.
Met de strijd tussen Pogi en Vini denk ik dat er zelfs zelden een vlucht met klimgeiten zal kunnen overleven.
Niemand gokje wagen met Gall?
Ik overweeg toch te wachten tot na rit 16. Stel dat een van de twee voorafgaande bergetappes naar de vluchters gaat, wat is dan de winst van de vroege transfer(s)?
Ik denk (hoop) dat alle sprinters van plan zijn om tot het gaatje te gaan. Maw tot aan rit 16 doorbijten en dan adieu zeggen.
Ik leun nu tegen de top 100 aan en ik ben bang dat een premature wissel weer alles zou verbrodden (hoezo ik heb een giro-trauma?).
Ik zat ook klaar om sprinters te transfereren maar ik twijfel. Roglic is gevallen en er koerst een virus rond. Ik wacht wellicht tot na de rustdag.
Ik zou voor Rodriguez gaan, zeker ook nu Roglic weer gevallen is. Ben heel benieuwd of die em gaat uitrijden...
Is die lange rit dit wknd niet voor vluchters? (Moet het profiel nog eens bekijken denk ik)
Philipsen en Bauhaus gaan er morgen uit bij mij.
Groenewegen dan na dinsdag, zo kan ik nog wat afwachten wie dit weekend goed is.
Nu Alpecin 2 pionnen is kwijtgespeeld, is het maar de vraag of er nog een team de boel wil controleren in rit 16.