ik twijfel of ik zou starten met Bilbao. en ik heb een aantal ideeën. Om hem achter ettape 13 erin te zetten en pedersen of de lie eruit te zetten maar als ik hem met de lie wil transfereren moet ik starten met een sprinter van 6m en als ik pedersen eruit zet moet ik beginnen met een sprinter van 7m
transfer bilbao
starten met sprinter 6m de Lie eruit
starten met sprinter 7m Pedersen eruit
starten met Bilbao
Ik snap de redenering niet zo goed. Alle sprinters (behalve degenen die er goed voorstaan voor de groene trui) zijn ballast in de laatste 5 dagen van de Tour. Je weet nu nog niet met zekerheid wie groene puntjes gaat halen, dus je transfers zo in detail plannen is volgens mij verloren moeite.
Denk je dat Bilbao van in het begin gaat scoren? Zet hem er dan direct in. Zie je meer heil in sprinters? Dan zou ik gewoon de rappe mannen kiezen die je het meest aanstaan, zonder al te ver vooruit te kijken. Als alles goed gaat, kan je verschillende transfers sparen tot de laatste rechte lijn en dan heb je budget genoeg om er een paar degelijke klimmers/AK-mannen in te puzzelen.
ik start met Bilbao omdat hij in het openingsweekend een parcours op zijn maat krijgt en in de tijdrit kan hij ook top 10 rijden
Amai m'n adem is op.