22M
Vingegaard + Roglic + Cristian Rodriguez
Roglic + Remco + (Lazkano/Aranburu/Tobias Hallaand of Onley)
Roglic + Jorgenson + Almeida
Vingegaard + Buitrago/Ackermann + Almeida
Mijn ploeg is momenteel vrij gebalanceerd, 6,5 sprinter, 3GC en 3 aanvallers.
van de grote 4 heb ik het minste vertrouwen in Remco, maarja het blijft Remco.
Vingegaard is een groot vraagteken, zijn standaard vorm is een niveau hoger dan de rest, echter was zijn blessure echt wel zwaar en gezien hij de Vuelta niet kan rijden start hij misschien gewoon de Tour om toch nog iets te doen, ik heb er dus niet zoveel vertrouwen in, anderzijds als hij tegenvalt is hij makkelijk transfereerbaar.
Roglic lijkt me elke dag meer te overtuigen, alleen het loopt nog niet 100% bij Bora, kledij Parijs-Nice /fueling plan Dauphine.
Voor de overige renners in de lijst.
Jorgenson heeft nog nooit 3weken op rij gepresteerd, zit wel in een ongeloofelijke vorm.
Almeida, is fantastisch goed in vorm, maar misschien is hij pas nummer 4 van UAE en pakt dan misschien niet zoveel punten.
Buitrago is ook echt goed dit jaar, zie hem graag rijden, maarja is een renner voor positie 8 tot 12, dus brengt maar een beperkt aantal punten op.
Ackermann voor 6M lijkt me ook interessant, maar dan heb ik misschien teveel sprinters.
Nu Pidcock niet voor het klassement gaat lijkt hij me ook wel een leuke rittenkaper.
Simon Yates, blijft Simon Yates, hij heeft 2 maanden voorbereid op de Tour, vorig jaar 4e, ondanks zijn mindere seizoen lijkt mij hem weer een grote top 5 kandidaat.