Tahon vergist zich niet alleen van prijs (Almeida 5m), maar zijn articulatie kan ook een pak beter! Zo sprak hij volgens de redactie de volgende dt-flater uit: “Ik heb die voor de Ronde van Zwitserland bepaalt.”
In de eerst etappe rijdt Pogacar in een putje en valt, waardoor hij zijn scafoide breekt en dus moet opgeven. Evenepoel wint de rit omdat alle andere renners bekommerd om pogacar heen staan en Remco zich daar geen hol van aantrekt.
De eerste sprint wordt gewonnen door Cavendish, die zijn record pakt. Philipsen wordt 9de en Pedersen sprint niet mee
In de etappe naar de Galibier valt Roglic in de laatste afdaling en moet de tour staken. Derek gee wint de etappe na een solo van 107 km.
De tijdrit wordt gewonnen door niemand minder dan Campenaerts die z'n tijdritbenen terug gevonden heeft.
In de Gravelrit gaan Gianni Vermeersch en mohoric aan de boom schudden. Mohoric wint. Vingegaard gaat op z'n smikkel en moet ook de tour staken. Enkel Remco blijft dus nog over.
In de tweede week valt ook Remco uit wegens een beetje keelpijn en geven zowel Philipsen en Pedersen er de brui aan omdat ze nog geen enkele keer top 5 sprintten.
Felix Gall staat op in de derde week en wint de tour.
Sir Cav heeft hem reeds geëvenaard ;) dus hij gaat die 35e binnen halen dit jaar? Persoonlijk denk ik dat je hem in de vlakke sprints steeds wel zult zien, hij zal hem wel smijten (hopelijk niet letterlijk zoals hij die ene keer over de finish vloog)
Dit is de leukste post tot dusver.
Vingegaard, Roglic & Evenepoel eindigen alle 3 achter hun meesterknecht in het klassement
Groenewegen wint 2 ritten
Gaudu wordt 4e
Pogacar heeft corona
Tahon vergist zich niet alleen van prijs (Almeida 5m), maar zijn articulatie kan ook een pak beter! Zo sprak hij volgens de redactie de volgende dt-flater uit: “Ik heb die voor de Ronde van Zwitserland bepaalt.”
In de eerst etappe rijdt Pogacar in een putje en valt, waardoor hij zijn scafoide breekt en dus moet opgeven. Evenepoel wint de rit omdat alle andere renners bekommerd om pogacar heen staan en Remco zich daar geen hol van aantrekt.
De eerste sprint wordt gewonnen door Cavendish, die zijn record pakt. Philipsen wordt 9de en Pedersen sprint niet mee
In de etappe naar de Galibier valt Roglic in de laatste afdaling en moet de tour staken. Derek gee wint de etappe na een solo van 107 km.
De tijdrit wordt gewonnen door niemand minder dan Campenaerts die z'n tijdritbenen terug gevonden heeft.
In de Gravelrit gaan Gianni Vermeersch en mohoric aan de boom schudden. Mohoric wint. Vingegaard gaat op z'n smikkel en moet ook de tour staken. Enkel Remco blijft dus nog over.
In de tweede week valt ook Remco uit wegens een beetje keelpijn en geven zowel Philipsen en Pedersen er de brui aan omdat ze nog geen enkele keer top 5 sprintten.
Felix Gall staat op in de derde week en wint de tour.
Cavendish pakt de groene trui
Pidcock wint het jongerenklassement
De bollentrui gaat naar ben healy
Van Gils in het geel na dag 1
Cavendish rijdt 3x top 3, haalt geen etappe
Girmay wint een etappe en moet de dag erna opgeven na een valpartij
Roglic valt buiten de top 10, de laatste bergetappe wipt Vlasov over Hindley.
Het forum wordt gebruikt om iedereen die vragen stelt (en meeleest) naar een verliezende strategie te begeleiden.
(Mouhaha)
Disclaimer: deze meningen zijn niet noodzakelijk de mijne.
Pogacar nam toch te veel hooi op zijn vork door Giro en Tour te rijden.
Pogacar rijdt vanaf dag 1 in het geel en geeft het niet meer af.
De strijd om de groene trui wordt spannender dan we allemaal denken.
De Lie verbaast zichzelf door 2 vlakke etappes te winnen.
Bij de 2-miljoentjes zitten wel degelijk pareltjes.
Elke minuut die je spendeert aan het zoeken van goedkope pareltjes is een verloren minuut.
Starten met de 4 usual AK-suspects is voldoende. De rest klik je erin voor het zware eindblok.
Alle potentiële sprintritten eindigen ook daadwerkelijk in een massasprint.
Moet kunnen, wat clenbuterol voor de lol.
Rijmen is overrated.
Cancellara had wel degelijk een motortje in zijn fiets.
Groenewegen is wel een toffe gast.
Bauhaus daarentegen...
Remco wint drie ritten maar eindigt niet in de top 15 van het klassement.
Jorgenson wint de Tour
Roglic DNF na 2 ritten
Cavendish evenaart Merckx
Pidcock wint rit 1 pakt geel
Gee wint de bollentrui
Lazkano krijgt de superstrijdlust
Ik win de Tourmanager ;)
Die over Van Aert en Matthews geloof ik niet. De andere uitspraken vind ik niet gek.
Counter:
Coquard rijdt geen enkele keer top 5 (wel 6 keer top 10)
Pidcock wint 2 etappes (maar geen top 10 GC)
IPT wordt hét team van de overgangsritten.