Hoi Marc, ik had hem in het voorjaar zoals velen,de rest is gesch..euh punten.
Wordt ne moeilijke volgende jaar om hem zonder walging te nemen, dit blijft hangen.
Dergelijke sujetten staan diametraal tegenover VELE anderen, denk maar aan onze vriendelijke viertalige reus uit de Oostkantons uitgerust met het karakter en hersenen om prof rennen te combineren met studie burgerlijk ir in Aachen op zijn tempo.
Zijn interview ging ver over de schreef. Ik hoop dat hij het allemaal niet zo keihard bedoeld heeft want dit gaat hem nog een tijdje achtervolgen.
Langs de andere kant kan je discussiëren wie er het meest in fout ging bij het koersincident. Daar kan je misschien spreken van een gedeelde verantwoordelijkheid. Maar zijn interview 's anderendaags getuigt van een schrijnend gebrek aan empathie.
Ga ik hem nog in de ploeg zetten? Allicht wel omdat hij sterk en snel is en in het voorjaar eigenlijk een must is (tenzij hij 8 of 9M zou kosten)
Maar ik neem hem niet meer,wat een arrogant ventje.
Heeft misschien gemuild met een schoon ziek meisje dat hij langs de kant zag staan..
Karma is a bitch! Klinkt misschien cru maar hij heeft totaal geen empathie.
Mooi dan stel ik groenewegen op in de resterende bergetappes :p
volgende week gaat tpeloton nog in groepjes van 10 moeten rijden met anderhalve meter afstand en mogen ze hun bubbel niet meer uit
als de wind morgen niet voor waaiergroepen zorgt zal covid het doen
inderdaad is echt, staat op sporza
Jammer zat in mijn team :(
Heb jij Van Gils in je team
Ja :'(
Neen