Hoeveel klassementsmannen nemen jullie mee vanaf de start? Met het openingsweekend, tijdrit, rit naar Valloire en de gravelrit in Troyes moeten ze al 5x op de afspraak zijn vóór de eerste rustdag en in week 2 zijn er drie bergritten. Denk dat tussen de klassementsmannen ook genoeg volk zit dat in staat is ptn te sprokkelen in de vlakke tijdrit van week 1, waardoor ik niet geneigd ben om voor een rasechte tijdrijder te gaan.
De sprinters lijken ook minimum 6 kansen te krijgen (in een ideale wereld 8, maar miss kans op waaiers en dan sprint in kleinere groep in Dijon en in ritten 8 en vooral 13 denk ik wel dat er ook een kansje is voor de ontsnapping).
Momenteel heb ik een 5-6 verdeling van klassementsmannen tov 'sprinters', sprinters geven naar mijn gevoel nog steeds een grotere garantie op ptn dan aanvallers. De overige 5 posities vul ik op met 3 aanvallers en 2 goedkope enablers die ptn kunnen pakken als teamgenoot (denk bv. aan die hier al vaak genoemde Dillier)
Ben benieuwd naar jullie inschatting van het parcours en jullie rennersverdeling 😁