Ik vind de kwestie Vingegaard heel moeilijk. Ik kan écht moeilijk geloven dat als hij meegaat, hij niet top zou zijn. Volgens mij gaan de mannen van Visma op een zeer hoog niveau uit Tignes komen en ergens geeft mij dit fomo. Vingegaard inbrengen zou mijn puzzel helemaal omgooien door het krappe budget maar ik denk écht dat hij indruk gaat maken. (Wout daarentegen kan ik makkelijk een transfer geven.) Eens er groen licht komt van Visma ga ik waarschijnlijk héél hard twijfelen, dus ik ga vermoedelijk nog een 2e team verzinnen mét Jonas en dan op de deadline beslissen. Ik ben mij er van bewust dat het een onzekerheid is, maar los daarvan zie ik hem altijd minstens 2e worden. Aan zij die steevast 'neen' zeggen: Wat overtuigd jullie hier zo hard van, los van de onzekerheid?
top of page
bottom of page
Hey
Als hij start is het een must
Als hij start, zal hij goed zijn neem ik aan!
Ik ga hem wel pakken. Zekerheid over hem is er niet, het is sws gokken naar zijn vorm. In topvorm zal hij hoogstwaarschijnlijk niet zijn, en de kans dat hij op het podium staat is daardoor ook niet gegarandeerd. Maar velen nemen hem niet dus als hij goed blijkt te zijn kan je er wel een verschil mee maken. Anderzijds als hij slecht is kan je hem makkelijk transfereren voor een roglic, evenepoel, jorgenson, rodriguez,... die wel goed blijkt te zijn en die je niet in je team hebt. Het voordeel hierbij is dat je sws genoeg geld over hebt, en niet nog iemand anders moet transfereren ook. Omgekeerd (als je Vingegaard er zou intransfereren), is dit wel het geval.