Ik heb Vingegaard er niet ingestoken vanaf de start om z'n vorm af te wachten. Aangezien Pedersen gehavend is ben ik geneigd om Vingegaard er in te zetten. Moet dan wel een dubbele transfer doen... Iemand tips?
Had dit ook zo ingecalculeerd, is gewoon pijnlijk om te zien dat de concurrentie nadat ze Pedersen wisselden met Bini 😅 moet effe tanden bijten denk ik dan...
Pedersen staat er nog steeds heel goed op voor groen. Ik weet niet of ik hem er zou uitgooien. Eens hij dat shirtje heeft, dikken zijn punten direct wel aan.
Wachten met wisselen
Ik heb Vingegaard ook niet en Pedersen wel, maar heb nog geen seconde overwogen die te wisselen.
Los van de ITT morgen kan Vinni pas z'n eerste punten halen volgende week zaterdag (of vrijdag weet t niet van buiten)
Persoonlijk vind ik het nog veel te vroeg om nu al 2 transfers te doen. Al zal je wel wat punten mislopen als je wacht met Vingegaard.
hmm op eerste zicht zou ik Pedersen & Pidcock eruit doen voor Vingegaard + Almeida
Almeida kost maar 5M en is in goed doen, en gaat volgens mij nog 2x goed resultaat rijden in de TT