Als deze maar niet verloren gaat tussen alle stressposts en rmt's van de laatste dag ;)
Moeilijk in te schatten, maar mijn voorspelling gaat naar ak mannen in combinatie met Ardennen types.
Pogacar
Roglic - Pidcock
Van Gils - Lapeira - Evenepoel
**
Aranburu - A. Yates - Bilbao
*
Jorgenson - S. Yates - Lazkano
Jokers: Bettiol / Gee
Mooie sterren, ik vind ze correct gemaakt want ik denk dat een selectief groepje zal wegrijden met o.a. Pogacar en daarachter een relatieve grotere groep met renners als Bettiol, Van Gils en Lapeira en de overige AK-mannen. Jammer dat het forum volstaat met RMT want heb weinig tijd om alles te kunnen lezen en had zo bijna deze goede post gemist.
Verwachten jullie veel van Lapeira? Dit seizoen zeer goed maar om de een of andere reden ben ik er niet zeker van.... Geef gerust zowel pluspunten als minpunten..
Juiste prono
Leg mij eens uit hoe Bettiol, S. Yates, Lazkano, Aranburu, Jorgenson hier ooit gaan winnen als het een vlakke aankomst is en ze niet kunnen sprinten? Pidcock of Bilbao kan ik nog snappen, die kunnen wegrijden in de afdaling maar ik zie het eigenlijk ook niet gebeuren want het draait hier om een gele trui. Dan gaan mensen niet pokeren.
Ik blijf erbij, Bettiol is de meest overroepen renner die hier genoemd wordt. Letterlijk al zijn overwinningen haalt hij door in de laatste 3 km op een puist weg te rijden en nadien voor te blijven tot aan de meet
Zouden (afhankelijk natuurlijk van het wedstrijdverloop) renners als MVDP, WVA, Pedersen of Matthews er misschien ook nog kunnen bij zijn na een vlakke finale? Wellicht niet..
Maar als de echte AK-mannen doorgaan, zie ik Aranburu of Lapeira toch ook niet meegaan(zie vorig jaar:wel een weliswaar goede WVA, maar Aranburu of Van Gils er niet meer bij..)
ik denk dat je dezelfde renners gaat krijgen als vorig jaar de eerste 2 ritten