In navolging van de vorige dagen, waar ik blijkbaar altijd namen vergeet, hierbij een zo volledig mogelijke lijst met favorieten
Philipsen
Girmay - De Lie
Gaviria - Ackerman - Groenewegen
Van Aert - Bennett - Bauhaus - Cavendish
Coquard - Van den Berg - Kristoff - Jakobsen - Gibbons
Zingle - Degenkolb - Demare - Russo - Turgis - Dujardin
Waerenskjold - Capiot - Mozzato - Teunissen - Arndt - McClay - Thijsen
**
Ballerini - Page - Van der Poel - Tiller - Stuyven - Eekhof - Aranburu - Allegaert
*
Naesen - Morkov - Boivin - Ghys - Laporte - Steward - Gachignard - Lapeira - Bol
Jokers: zie deelnemerslijst TdF.
Van aert op de bank een goed idee vandaag? (Voor tobias halland johannessen)
Een oplossing voor de saaie sprintetappes de rode trui terug invoeren ,in de jaren 80 was die trui voor de leider van de tussensprinten.Want nu hebben ze daar geen baadt bij ,als ze maar de rit winnen 50 punten binnen ,toen waren er minder punten voor de winnaar van de sprint aan de aankomst ,omdat ook punten kreeg in de tussensprinten veel meer dan nu.Hoeveel weet ik niet ,dat moet ik nog eens opzoeken.
Er zullen nog een pak renners uitvallen ,als je bekijkt wat er gaat komen in het weekend.1.GC gaat zich sparen. 2.sprinters versus vluchters en dan denken we aan Magnus Cort Nielsen,Abrahamsen en tijdrijders zoals Kung of een Bissegger ,Bettiol,Stuyven en nog 15 tot 20 andere.
ik zou eerder gokken op een massasprint, Vandaag, vrijdag in Pau en dinsdag in Nîmes: er resten de sprinters dus nog 3 kansen.
Sorry, ik heb gisteren 4 u op spoed doorgebracht met mijn vader . Kort gezegd : het zal een vlucht worden,alleen Alpecin heeft er baadt bij voor Jasper en voor Girmay hoeft het niet,laat ze maar rijden. En Wout is zijn vertrouwen kwijtgeraakt,zo kennen we hem niet, veel te veel druk naar de OS toe en nu gaat hij de Vuelta rijden ook,dit onder druk van volgens mij? Wat denken jullie?
Wat denken jullie: Jegat, Bilbao, of Van Gils banken? Bilbao aangezien hij hoogstwaarschijnlijk ziek is?
Vini, Rodriguez, Almeida, roglic op de bank ?
Krijgen we zeker een sprint vandaag, het is toch een mooi parcours voor de vluchters en gisteren konden de vluchters ook al niet zegevieren
Ik mis nog iemand heb ik het gevoel! Wva zou ik er maar uit halen, die gaat niet sprinten als zijn arm pijn doet.
Laporte 1 ster en Allegaert 2? Niet akkoord 😅
Fantastisch haha, misschien idee voor volgende etappe is; alle renners erin verwerken 😅
Ik mis Arendsman hier 🤣
Amai dat zijn veel favorieten