Lange aanloop naar een klimmend eindstuk. Niet de grote beklimmingen, waardoor ik denk dat de vluchters het hier wel kunnen halen. De mannen van het klassement zullen hier wel niet zo ver achter eindigen lijkt me.
Healy - Lazkano
S. Yates - Gall - Gee
Buitrago - Ciccone - Carapaz
**
Johannesen - De Plus - Martin - Mas
*
Meintjes - Pogacar - Vingegaard - Evenepoel - Rodriguez
Jokers : Madouas - Bardet
Kleine toevoeging: nu de strijd om groen open ligt zou het peloton wel eens heel lang kunnen samenblijven, want de tussensprint ligt net voor de colletjes en dan zitten we al goed halfweg koers. Wat het dan weer moeilijker maakt voor vluchters.
Wind in de vaucluse?!
Zit ie goed, Marc? Of is het te vroeg in de wedstrijd om het op de kant te zetten?
Ik zou wachten tot net voor start rit 19
De groene strijd kan er ook voor zorgen dat Jasper zelf mee in de vlucht gaat waardoor de klimmende types misschien de juiste vlucht missen. Hierdoor misschien een Lazkano topfavoriet?
Ik w8 nog met een evt transfer van yates of landa tot na de etappe van morgen. Mss weet ik dan ook wat meer voor het puntenklassement of ik philipsen al dan niet moet houden. Ik ga wel een risicotje nemen door healy erin te dn vr bauhaus, bauhaus staat ver in het puntenklassement en ik verw8 tog wel nog iets van een type healy, lzakano, carapaz
Ik heb nog 2 transfers over, dit zullen Landa en A Yates worden. Zouden jullie dit morgen doen of na de etappe van morgen? Ik twijfel om te wachten omdat er een type Ciccone/Gall/Gee via vlucht mss nog een grote sprong kan maken of je weet maar nooit met Corona…