De sterkere klassieke types morgen? Om eens wat anderen ertussen te gooien ook:
Van Aert - Van der Poel
Healy - Lapeira - Mohoric
Gee - Madouas - De Lie - Girmay
**
Pogacar - Evenepoel - Abrahamsen - Pollit - Jorgenson
*
Vermeersch - Dujardin - Russo - Cocquard - Stuyven
Jokers: Ciccone - Buitrago
Ik verwacht Stuyven en Politt mee in de ontsnapping vandaag en misschien ook een Hirt, Armirail of een Hindley. Zijn allemaal type renners die ik graag zie rijden maar nooit neem in een tourploeg.
Ik denk dat we vandaag een vlucht gaan zien van een 15-tal gasten. Philipsen en Girmay voor groen, 5 kerels die voor de ritzege kunnen gaan, 3 voor een plekje te kunnen stijgen in een klassement, een 5-tal ploegmaats en dan nog een paar verdwaalde reizigers die mee moesten van hun sportdirecteur.
goede bus op deze manier?
Iemand dat almeida of gregoire morgen iets ziet proberen?
Door de privacywetgeving worden foto’s niet aangenomen ,ik had er een paar doorgestuurd maar heb een bericht gehad ,dat het niet toegestaan is.Wat ik flauwekul vind ,er staat niets bloot in de foto’s.Dus vanuit Gap een goedenavond,morgen de start live meemaken en dan reizen we naar Nice.Van punt a naar b rijden is gewoon niet te doen of je moet VIP zijn en de binnenwegen kennen die de koerswagens nemen om zo snel mogelijk op de plaats te zijn.
Als er degelijke klimmers mee zijn in de ontsnapping vrees ik toch een beetje voor van Aert en Van der Poel, o.a. een klim van 4 km aan 6,6% en 7 km aan 5,6%, dat zal serieus pieken.
Hoe zal jullie bus eruit zien? Toch klassementsman en op de bus zetten (bv. Almeida, Landa, Vingegaard)?
Hoop dat die mannen rond de 8-9-10de plaats ook eens ballen tonen en iets proberen. Altijd maar wachten tot ze uit het wiel worden geknald door Pogi en dan samen binnenrollen.
Ik zie dit vooral als een uitdaging voor Vingegaard. Als Pogi weer topbenen heeft, wat hij blijkbaar altijd heeft, kan dit wel eens de doodsteek worden (als die al niet gegeven is). Wordt Van Aert hier dan als kopman naar voren geschoven morgen, of als dé pion die Vingegaard onder zijn vleugels moet gaan nemen. Ik zie hem heel graag zijn kans grijpen morgen, maar het zal me allemaal nog benieuwen. Het gaat weer een interessante dag worden morgen, zowel voor de ereplaatsen, alsook voor het AK.
Wie heeft er nog jus in de benen? Het vat is bij velen af. Pogi en Evenepoel in koppeltijdrit?
Moeilijk te zeggen
Vlucht
Klassementmannnen