Dus... D77, 2 cijfers na de D wijst in Frankrijk op een 'redelijk' brede weg denk ik, van het type lelijke Vlaamse steenweg met tankstations en winkelcentra erlangs, toch?
Alleszins, een bocht op dik 200m van de meet...benieuwd wie er in de hekken van die binnenbocht blijft steken 🤔.
Het was gisteren al een zware aanloop naar die tussensprint, het was bergop en Philipsen en zijn team Alpecin hebben hard moeten werken om Pedersen niet in de ontsnapping te laten gaan. Voor mij is dat geen referentie, vandaag is een nieuwe rit met heel wat minder klimwerk.
Philipsen morgen zonder pech.Girmay goede renner ,maar gisteren had hij veel geluk door omstandigheden geholpen door pech van MVDP en val van verschillende sprinters.
Ik schat Groenewegen hoog in. Schrijf hem maar op.
Dus... D77, 2 cijfers na de D wijst in Frankrijk op een 'redelijk' brede weg denk ik, van het type lelijke Vlaamse steenweg met tankstations en winkelcentra erlangs, toch?
Alleszins, een bocht op dik 200m van de meet...benieuwd wie er in de hekken van die binnenbocht blijft steken 🤔.
is het veilig Roglic, Almeida & Vingegaard op de bank te zetten ?
Is Philipsen wel 100% in vorm en in orde na zijn val?
Pas 4e in de tussenspurt vandaag, na Pedersen, Girmay en Coquard.
Twijfels over mijn kopman voor deze etappe 😬
Philipsen morgen zonder pech.Girmay goede renner ,maar gisteren had hij veel geluk door omstandigheden geholpen door pech van MVDP en val van verschillende sprinters.
Ik zie De Lie nog wel eens verassen.
*** Pedersen
** Philipsen Groenewegen Girmay Coquard
*De lie, Cav, Bauhaus
** Coquard, Bennett, Van Aert, Thijssen
*Gaviria, Ackermann, Cav, Jakobsen