Moeilijk op te zeggen wie niet. Maar normaal zou dit Derek Gee moeten liggen en Almeida reed vlot over de gravelwegen in strade rit van Giro 2021. Toen moest hij inhouden voor Evenepoel. Dit is de moeilijkste rit om op voorhand te bepalen.
Wie gaat namiddag als eerste jammeren dat het niet eerlijk is dat alleen de renners uit zijn team lek rijden en dat ze de anderen dan moeten verplichten om ook lek te rijden? Kan iemand een poll maken aub 🤓?
Gachinard zou ik niet op de bank zetten, want ik verwacht er wel iets van vandaag. De voorbije 2 jaar was hij 2 keer Top 10 in Tro Bro Leon(gravelkoers in Frankrijk).
Ik zet morgen geen enkele van mijn klassementsmannen op de bank. Je weet maar nooit. Als de Sloveen goed gegeten heeft, kan er vanalles gebeuren. Dan is het bagarre.
Ik hoopte nog op wva maar nadat ik hem hoorde klagen over zij vreselijke benen tegen zijn Sarah op hln, vrees ik dat hij mij geen punt gaat gunnen morgen 😂.
Bank ok? Twijfel over cort
De renners die op m’n bank staan lijken me het meest logische. Iemand die iets anders zou doen?
Wie gaat namiddag als eerste jammeren dat het niet eerlijk is dat alleen de renners uit zijn team lek rijden en dat ze de anderen dan moeten verplichten om ook lek te rijden? Kan iemand een poll maken aub 🤓?
THJ of almeida op de bank?
Bling voor de 2e plek?
Ik heb een voorgevoel voor Matej vandaag.
Ik heb cav, dujardin gys en gachinard op de bank is dat goed
Waerenskjold? heeft nog niks laten zien deze tour
Zien jullie Julien Bernard of Almeida vandaag punten pakken anders zet ik hen op de bus
Ik heb Jegat - Gachignard - Almeida - Bauhaus op mijn bank. Slim of niet?
Wat denk je van Lazkano, @sjasfriet? Is zich duidelijk aan het opladen. Ik denk voor o.a. morgen.
Ik weet het echt niet, mss arendsman vanuit de vlucht? 🤣
Ik zou Cort, Waerenskjuld, Dujardin en Almeida banken...
Iemand die denkt dat 1 van die 4 punten pakt morgen?
Ik hoopte nog op wva maar nadat ik hem hoorde klagen over zij vreselijke benen tegen zijn Sarah op hln, vrees ik dat hij mij geen punt gaat gunnen morgen 😂.
Bettiol en Gregoire zouden morgen ook kunnen meedingen voor goede eindnotering.
Zou Groenewegen er toch wel willen inzetten. Wie op de bus?
Houden jullie sprinters zoals Bauhaus en Coquard in het team of eerder een Vingegaard en Roglic
Verwachten jullie een sprint ik gok op een vlucht
Weer moeilijk bus samen te stellen.
Ik maak De Lie kopman denk ik