gaat zijn groen nu gewoon behouden en kuss helpen in kilometers voor laatste klim als bedanking voor gisteren, op den berg gaat ie niet mee gaan denk ik
Straf dat je "ondanks" Tarling & Vine nog op kop staat, ik vrees dat je 2 wissels tekort gaat komen op het einde (Aberasturi inbrengen was niet de beste zet) met maar 6 klassementsmannen, tenzij ze allemaal top 6 eindigen 😉 Maar wel nice om al zo lang bovenaan te staan, chapeau!
Straf dat je "ondanks" Tarling & Vine nog op kop staat, ik vrees dat je 2 wissels tekort gaat komen op het einde (Aberasturi inbrengen was niet de beste zet) met maar 6 klassementsmannen, tenzij ze allemaal top 6 eindigen 😉 Maar wel nice om al zo lang bovenaan te staan, chapeau!
finale is wat te zwaar, als een klassementsman zou demareren op de strook van +10% gaat wva niet mee kunnen. Ik zie van eetvelt vandaag wel een prikje uitdelen aan enkele top 10 kandidaten...
gaat zijn groen nu gewoon behouden en kuss helpen in kilometers voor laatste klim als bedanking voor gisteren, op den berg gaat ie niet mee gaan denk ik
Zouden mauro schmid en cepeda kans maken vandaag of toch deze renners vervangen door strong en vacek?
Even voor de goede orde. Ik ben dus ‘Tommie’
Hoi allen,
Ik ben nieuw hier (las wel eens stiekem mee, ook/vooral bij de tour).
Ik werd keer op keer heel treurig 23.000e ofzo, dus gooide nu alles op de tijdrit in rit 1.
Echter sta ik nu nog steeds bovenaan in het algemeen klassement. Met name Küng blijkt een gouden greep, samen met de goedkope Pau Miquel.
Hieronder mijn team. Heb ook alle wissels al toegepast.
Is er een kans dat WVA voor de winst zal proberen te gaan?