De ritten waar ik MOGELIJKS een sprint zie: rit 3 (mits geen sterke vlucht -> sprint voor type WVA), rit 5, rit 7 als er geen vlucht vertrekt (weer eentje voor WVA idd), rit 17 als dat muurtje goed wordt verteerd.Heel veel 'alsjes' dus, weinig sprinters. WVA is een must in de vuelta voor deze etappes.Benieuwd hoe de prijzen gaan liggen binnen de mannen van het AK, anders wordt het weer een copy-paste verhaaltje vrees ik.
Merci voor je dagelijkse bijdrage Sjasfriet. Ik denk dat we mogen stellen dat je het forum naar een hoger niveau tilt en je ludieke comments zijn fantastisch. Hopelijk komt er effectief een Vuelta manager en zien we je vaak op het forum terug!
Hier P169, mijn hoogste ooit denk ik.
Om de balans op te maken werd dus duidelijk dat gokken in goedkopere categorieën vaak verkeerd afloopt (al die 4mtjes) en ik met 4x 2m veel toppers kon nemen. Die tactiek kunnen we meenemen naar volgende rondes.
Nog meer hulde voor jou. Je weet altijd iedereen (ook al komt de vraag voor de duizendste keer voorbij) te helpen. Proficiat met je goeie notering! Vorige tour was ik 115de. Nu nog geen top 10000. Ondanks dit wel weer de minicompetitie gewonnen met miniem verschil.
Zou toch niet zo slecht zijn. Veiligere parcoursen en enkele nieuwigheden: verplichte remzones voor sterke renners en zones waar iedereen verplicht wordt om vol over te nemen.
Op de deelnemerslijst staat dat Wout meedoet, klopt dat
Weer een brutale Vuelta op het menu hoor, jeetje toch, wat een etappes!
En dat er geen zweeler spel komt van de vuelta !
Tot de Vuelta iedereen
Merci voor je dagelijkse bijdrage Sjasfriet. Ik denk dat we mogen stellen dat je het forum naar een hoger niveau tilt en je ludieke comments zijn fantastisch. Hopelijk komt er effectief een Vuelta manager en zien we je vaak op het forum terug!
Hier P169, mijn hoogste ooit denk ik.
Om de balans op te maken werd dus duidelijk dat gokken in goedkopere categorieën vaak verkeerd afloopt (al die 4mtjes) en ik met 4x 2m veel toppers kon nemen. Die tactiek kunnen we meenemen naar volgende rondes.
En dat Simon Daenen geen parcoursbouwer wordt !