Zijn er mensen geïnteresseerd om een Whatsappgroep op te richten waar we kunnen debatteren en filosoferen over de koers, en waar we tips/interviews/meningen kunnen delen? En belangrijk, waar niemand uitgesloten wordt, en iedereen die er graag bij wil zijn, wordt toegelaten. Bezorg me jullie naam op Instagram of Facebook, en ik stuur jullie een bericht. Koersfanaten, allen welkom!
top of page
bottom of page
wat is uw naam op insta?
https://chat.whatsapp.com/FyS7YvmwaU94bdYAoUU689
Indien je beheerder wilt worden geef gerust een seintje. Iedereen welkom
k wil er ook wel gerust bij. Zowel op Insta als smoelboek kan je me onder mijn eigen naam vinden. Gelieve dan wel te melden wanneer je een bericht gestuurd hebt, want die melding zal ik niet krijgen 😅
DLO die alle whatsappgroepoproepen ziet be like: FARKIN' HELL!
Het is mss een tip om WhatsApp comunity's onder de loep te nemen. Ik denk begrepen te hebben dat je dan geen telnrs moet doorgeven en daar kan je meer structuur in brengen qua categorieën/groepen
Geen TREK, BENNET in een andere WhatsApp groep CONNOR niks aan doen, VALTER veel te beleven, WILDER ook in ?
Als ik mag wil ik er wel bij, tenminste als de sfeer daar een beetje goed zit en ik niet word uitgelachen door mijn keuzes? Of is dit een vorm van satire? Laat maar weten of je het meent!