Hey allemaal,
Ik moet mijn frustratie kwijt.
De Tour is super maar die rustdagen, serieus, dit moet echt weg!
Elke keer als er zo'n rustdag is, gaat de hele spanning van de koers gewoon weg.
We zitten dan allemaal te wachten tot er weer koers is. Waarom niet gewoon elke dag koers??? Die renners zijn toch fit genoeg? Ze trainen toch altijd hard, dus wat is het probleem?
Kijk, wij zitten elke dag te wachten op actie, en dan moeten we ineens een hele dag niks doen omdat ze moeten rusten...
Gewoon elke dag knallen en zien wie de echte sterkste is.
Wat vinden jullie? Weg met die rustdagen!
Groetjes,
Als het sarcasme is bracht je het in de beste Monty Python traditie!
Zoniet 🤔
Om dan 2 extra wandeletappes in te lassen? Laat ze dan maar rustig wat rusten, dat is ook gewoon nodig anders is er na 1,5 week helemaal geen spanning meer als ze allemaal helemaal leeg zijn.
Typ je dit vanuit je zetel?
Ooit zelf gekoerst of überhaupt gewoon vaak getraind in gelijk welke sport? Tenzij je biljarten en darts sport vindt, denk ik dat je toch iets slimmer bent dan dat... Of het niveau is hier echt wel aan t dalen ...
is dit serieus ?
Remco, ben jij het? :p
Niet iedereen is even slim op dit forum precies
Dit slaat nergens op, ik kan me niet voorstellen dat je ook maar iets van weet hoe pittig een grote ronde al gewoon is, die renners verbruiken iets van 8000 calorieën per dag.
Ik lig al bekaf na een dubbel weekend Max 80km koers laat staan 21 dagen aan een stuk😅
Hell yeah!
En ze zouden die maandagen moeten afschaffen! Wie zit er nu te wachten op maandagen?
En opgaves zouden ze ook moeten schrappen. Samen rapen en terug op de fiets zetten!
En defensief rijden moeten ze bestraffen met elektrische schokken via de blafband. In het peloton eerder bekend als de ´lafband´.