Persoonlijk had ik veel meer uitvallers dan transfers dus maar een matig gevoel. Als je geen dagopstellingen meer moet maken ben je er ook niet meer echt mee bezig - en ik zag op het einde veel teams met een volle bus uitvallers. Wat betreft de organisatie valt het me op dat er zeer weinig animo was voor de Vuelta, beide van spelers als van Sporza zelf. Het werd al verschillende keren geconcludeerd - maar wordt het niet echt eens tijd voor wat aanpassingen aan het spel? Ps: ook benieuwd naar de scores van de whatsappgroep spelers.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Zijn jullie tevreden met de uitslag van de Vuelta?
Zijn jullie tevreden met de uitslag van de Vuelta?
22 opmerkingen
Opmerkingen (22)
bottom of page
Ik ben het eens dat er aanpassingen moeten gebeuren aan t spel, maar ik denk (vrees) dat Sporza nogal koppig is betreffende hun format ...
Het blijft natuurlijk wel toegankelijk voor iedereen op de huidige manier en mijns inziens zijn t ook enkel de "doorwinterde" spelers die op aanpassingen zitten te wachten...
De WhatsApp groep:
Leuke sfeer, veel gelachen en ook serieus gepraat over koers, maar mss de fout gemaakt om mekaar wat (onbewust) op te jutten qua transfers.
We doen gewoon verder met een pronostiek voor het EK en WK met de meeste leden, dus koersmoe zijn we nog niet ;)
Hieronder onze minicompetitie: