Komt Hoelgaard in de pikorde niet na Stuyven, Pedersen en Theuns? Florian mag mij verrassen maar ik durf er niet op te gokken. Campenaerts zal zijn rol met glans vervullen met hopelijk een mooie ereplaats maar ook daar gok ik niet op. Hayter lijkt me van dit kwartet veruit de snelste aan de meet, maar hoe verteert hij kasseien?
Persoonlijk zou ik voor de 1ste optie kiezen, Vermeersch & Hoelgaard.
Vorig jaar allebei al laten zien veel in hun mars te hebben voor de klassiekers. Vermeersch nu met focus op E3 tem Roubaix en Hoelgaard kan mee van E3 tem Luik (reed ook een goede Amstel, iets wat Ciccone niet zal rijden wrs)Campenaerts zal een ontsnapping doen in Dwars door Vlaanderen, maar dat wordt een echte gok + Hayter kon mss dit jaar wel goed sprinten maar blijft ook eerder een hardrijder. Dus optie 1 is meer zekerheid aan de finish.
Campi & Hayter heeft mijn persoonlijke voorkeur
Ik denk als je de uitslagen bekijkt Hoelgaard wel boven Theuns staat hoor (8ste E3, 14de Kuurne, 19de Amstel..).
Komt Hoelgaard in de pikorde niet na Stuyven, Pedersen en Theuns? Florian mag mij verrassen maar ik durf er niet op te gokken. Campenaerts zal zijn rol met glans vervullen met hopelijk een mooie ereplaats maar ook daar gok ik niet op. Hayter lijkt me van dit kwartet veruit de snelste aan de meet, maar hoe verteert hij kasseien?
Persoonlijk zou ik voor de 1ste optie kiezen, Vermeersch & Hoelgaard.
Vorig jaar allebei al laten zien veel in hun mars te hebben voor de klassiekers. Vermeersch nu met focus op E3 tem Roubaix en Hoelgaard kan mee van E3 tem Luik (reed ook een goede Amstel, iets wat Ciccone niet zal rijden wrs) Campenaerts zal een ontsnapping doen in Dwars door Vlaanderen, maar dat wordt een echte gok + Hayter kon mss dit jaar wel goed sprinten maar blijft ook eerder een hardrijder. Dus optie 1 is meer zekerheid aan de finish.