Voor de E3 besloot ik om asgreen erin te brengen voor pidcock, waardoor ik nog 2 transfers over heb.
Als ik VDP er toch nog in zou willen hebben moet ik jakopsen en asgreen eruit halen. Waarvan ik beiden toch nog ferm wat punten verwacht.
Mijn oorspronkelijk plan was om lijn twee laatste transfers te behouden voor het Waalse werk
Zo zou ik Alaphilippe en een type woods of Schachmann (afhankelijk van hun vorm) er nog in kunnen brengen.
Wat zou jullie keuze/advies zijn?
Same here.
Vdp gaat sowieso het hele peloton zenuwachtig maken en een berg punten pakken, maar zomaar twee keer winnen en een top 5 rijden is rapper gezegd dan gedaan. Ik heb het gevoel dat er veel renners hun zinnen zetten op Vlaanderen en Roubaix.
Ik zit in hetzelfde scenario, kan alleen VDP nemen voor Sénéchal en Jakobsen.
Mijn redenering is momenteel als volgt: stel dat VDP 1 monument, 1 WT en een top 5 plaats pakt, dan brengt ie +-300 punten op. Als je ervan uitgaat dat Jakobsen de Scheldeprijs wint, dan moeten Alaphilippe, type woods en Sénéchal (of Asgreen in jouw geval) nog 215 punten pakken om beter te doen, wat ik wel zie gebeuren. Ik neem dus (voorlopig) geen VDP.