Matej is zeker mijn favoriete renner. Hij is een echte hardrijder (hij won in de tour een rit van 250 km). Maar ook in de vlaamse klassiekers en ardense klassiekers is hij altijd goed en hij heeft ook een zeer goede sprint. Voor 6 miljoen komt hij zeker in mijn team. Maar nu is mijn vraag wat is jullie mening, mannen van de lead out en mede wielermanager liefhebbers.
top of page
bottom of page
Ik heb hem ook in de ploeg staan. Volgens mij zal Colbrelli niet kunnen bevestigen dit jaar waardoor Mohoric meer punten zal pakken
Matej is ook een plaatsje opgeschoven in de hiƫrarchie na zijn prestaties vorig jaar in de Tour en op de Muur. Als er een keuze moet gemaakt worden, zal Colbrelli waarschijnlijk voorrang krijgen, maar hij krijgt wel vaker een vrije rol. Hij beschikt over de juiste punch om mee te kunnen op de belangrijkste hellingen en staat zijn mannetje in een spurt na een lastige koers. In mijn team zit hij sowieso, maar dat spreekt voor zich!
Toprenner. Vraag me echter af of er in het team een hiƫrarchie is die hem in zijn vrije rol beknot. Colbrelli is na vorig jaar mss gestegen en Teuns legt de focus op het tweede deel van het voorjaar.