Michael Valgren was aan het eind van vorig seizoen in supervorm met 2 overwinningen in Italiaanse eendagskoersen en een 3de plek op het WK in Leuven. Nu maakt die naar eigen zeggen deel uit van de sterkste voorjaarskern waarmee hij al heeft gereden en lijkt hij wel ambities te hebben om een goede voorjaarscampagne af te leggen. Nu aan zijn recente uitslagen is dat niet echt te merken en hij lijkt mij nogal moeilijk op gang te komen dit seizoen. Wat denken jullie, nemen jullie hem op voor maar 5M of zien jullie betere opties voor deze prijs?
top of page
bottom of page
Ik vind hem ook heel onregelmatig. Ik denk gezien de vorm, dat hij toch onder Bettiol staat momenteel. Ik denk dat er betere opties zijn voor 5M: Tiller, Meeus,..
Ik had eerst nog gedacht om hem in mijn ploeg te nemen aangezien hij misschien toch kan verrassen. Maar de laatste jaren is hij vaak onzichtbaar in het voorjaar en hij zegt zelf ook dat hij vaak pas na een grote ronde op topniveau is. In de Tour des Alpes heeft hij ook een DNF achter zijn naam staan wegens ziekte. Toch niet de ideale voorbereiding, lijkt me.