Ik heb besloten om MVDP te transferen (differential tov. de anderen in mijn minicompetitie) maar als 2de transfer aarzel ik tussen Hirschi (die in vorm lijkt te zijn maar die enkel 3 koersen rijdt) en Teuns die ook de vorm te pakken heeft maar die er 5 rijdt (+ ronde & brabantsepijl). Enig advies aub? ;-)
Zelfde scenario hier. Ik wilde Pidcock lang een kans blijven geven, maar na zijn prestatie in Gent-Wevelgem denk ik niet dat hij nog veel punten gaat pakken. Zijn basisconditie lijkt me gewoon te weinig om de zwaardere koersen vol te houden.Daarom besloten om toch voor MVDP te gaan. En wie weet pakt hij LBL er gewoon weer bij zoals in 2020. Het is niet dat Alpecin daar een wereldtopper voor in de rangen heeft.
Ik heb besloten om MVDP te transferen (differential tov. de anderen in mijn minicompetitie) maar als 2de transfer aarzel ik tussen Hirschi (die in vorm lijkt te zijn maar die enkel 3 koersen rijdt) en Teuns die ook de vorm te pakken heeft maar die er 5 rijdt (+ ronde & brabantsepijl). Enig advies aub? ;-)
Zelfde scenario hier. Ik wilde Pidcock lang een kans blijven geven, maar na zijn prestatie in Gent-Wevelgem denk ik niet dat hij nog veel punten gaat pakken. Zijn basisconditie lijkt me gewoon te weinig om de zwaardere koersen vol te houden. Daarom besloten om toch voor MVDP te gaan. En wie weet pakt hij LBL er gewoon weer bij zoals in 2020. Het is niet dat Alpecin daar een wereldtopper voor in de rangen heeft.
Ik zit met hetzelfde dilemma. Momenteel geef ik de voorkeur om mijn laatse twee transfers te houden voor de heuvelklassiekers.
Ik zou Pidcock nog niet afschrijven voor de Ardennenklassiekers, dus hem transfereren lijkt me risicovol. Dus ik zou Valverde + Alaphilippe gaan