Pedersen erin ten koste van Pidcock? Hou hiermee dan wel maar 1 transfer over, normaal ging ik EN Roglic EN Alaphilippe nemen maar nu gaat dat niet meer. Wie van die 2 krijgt de voorkeur. Pidcock+Roglic leveren meer punten op dan Pedersen, is ook een optie. Wat is de beste tactiek? Wie mening deelt kan in vervolg meningen terug verwachten op jullie posts want we moeten elkaar helpen e :)!!
top of page
bottom of page
Al je Pogacar al hebt, spaar he tegenover andere al wel een dubbele transfer.
Is inderdaad moeilijk. Wacht persoonlijk nog even af. Heb al Hofstetter en Pedersen ingebracht voor Laporte en Colbrelli. Plan nu na de Amstel Alaphilippe en Roglic/Valverde/Woods in te brengen voor Van Aert en Jakobsen( kan omdat ik geld overhad na de transfer van Hofstetter).
ROglic rijdt wel maar 2 koersen; akkoord, daar zal hij waarschijnlijk wel allebei in de top 5 zitten, maar Pedersen rijdt waarschijnlijk wel een pak meer koersen... We mogen het belang van het Waalse luik niet overschatten!
Het is nog koffiedik kijken hoe Pidcock gaat herstellen. Maar misschien moet je een evenwicht proberen te zoeken in functie van de resterende wedstrijden en bekijken of de transfer nodig is.
Ga je voor een 'kasseiman' dan zou ik nu kiezen voor turgis, pedersen of asgreen.