Pro's
* Senechal lijkt niet de gehoopte stap te hebben gezet na enkele mooie ereplaatsen vorig seizoen
* Senechal is ziek uitgevallen in Parijs-Nice, en leek sowieso al over een mindere vorm te beschikken
* Trentin rijdt nog 8 koersen (Senechal 6)
* Van die 8 koersen lijkt Trentin bijna een "zekerheid" op top-10 in 6 of 7 van die koersen
Cons
* Senechal is vorig jaar ook pas vanaf de E3 goede resultaten beginnen rijden (dit jaar weer?)
* Het is nog vroeg, misschien paniektransfer?
* Hoe vergaat het Trentin na zijn hersenschudding?
Wachten met beslissen tot na de E3? Mogelijk wat punten mislopen (Milaan-San Remo en E3), maar dan wel meer zekerheid hebben in plaats van (te snel?) een paniektransfer te doen.
Hoe denken jullie erover?
(PS: ja, ik snap ook niet waarom ik Trentin er niet direct had instaan...)
Ik vind het ook nog vroeg voor een transfer, maar het ziet er toch niet zo rooskleurig uit voor Senechal. Trentin had ik last minute uit mijn ploeg gezwierd omdat ik hem niet beter zag scoren dan top tien plaatsen en omdat hij in de Ronde en Roubaix er wellicht niet aan te pas komt.
Als je nu toch een transfer overweegt zou ik Pedersen kiezen. Die lijkt in vorm en kan tot en met de Ronde prijzen pakken. In Roubaix zal het eerder voor Jasper zijn gok ik.