Ik weet dat veel mensen hem al afschrijven voor het voorjaar, maar het ziet er naar uit dat Peter Sagan toch een pak klassiekers gaat rijden. In Milan San Remo rijdt hij nu toch al een aantal jaar steevast top 5 en zie hem in de andere klassiekers waar gesprint zal worden met een uitgedunde groep ook wel een mooie ereplaats halen. En aan 7M lijkt een renner van zijn kaliber toch redelijk goedkoop. Dus wat denken jullie, nemen jullie hem op in jullie team of is hij ondertussen volledig vergane glorie?
top of page
bottom of page
Dan zou ik een turgis nemen. kan al even goed sprinten als Sagan en is toch wat jonger
Ik zou hem niet nemen.
Had hem aanvankelijk opgesteld vanwege zijn goede prijs maar zijn huidige vorm lijkt toch niet zo goed te zijn en nu hij niet meer deelneemt aan Strade lijkt hij minder interessant. Hij kan wel nog steeds veel opbrengen als we 90% van top Sagan
Ik neem hem niet in mijn ploeg. Zijn prestaties gaan de laatste jaren toch naar beneden, hij heeft Corona gehad en hij geraakte gisteren in koers niet over een Poggio-achtige heuvel.