Ik was van plan om na Roubaix Wout voor Julian te transferen. Het is mijn laatste transfer en ik heb er net genoeg geld voor. Met de onzekerheid van Wout voor Roubaix ben ik aan het twijfelen. Ik kan Julian er nu inbrengen en dan kan hij mij punten opleveren in de brabantse pijl. Maar als Van aert toch terugkomt kan hij ook punten halen in Roubaix.
Help mij! ;)
Hahahaha toch niet! hij start zondag
Plottwist nr X: Van Aert voegt LBL aan programma toe! De lobby van sporza wielermanager is groot 😁.
ik ben met dezelfde vraag bezig... het lukt me momenteel niet om een aantwoord te hebben.Aan de ene kant de "niet world tour" status van de brabantse pijl (dus minimaal verlies). aan de andere kant Alaphilippe zal hoogwaarschijnlik punten scoren daar dus jammer om hem niet mee te hebben.
Donderdag voor de verkenning zal men beslissen of Wout al dan niet gaat starten.
Volgens Zeeman in een (nogal vaag) artikel op idl zou Wout dan wel 'een rol van betekenis' moeten knn spelen aka 'in dienst van Laporte, Teunissen of Van Hooydonk rijden' 🤔.
Mocht er nog geen nieuws zijn over Wout voor woensdag zou ik hem nog even houden. De brabantse pijl is tenslotten ook een niet-WT wedstrijd. Tenzij je nog plaatsen goed kan maken op je concurrenten in een minicompetitie bijvoorbeeld die wel nog WVA hebben, dan zou ik het risico nemen.