Zorg gewoon dat ge ze allebei kunt nemen en het probleem is opgelost. Laat één van uw andere renners van 8M thuis (ik weet niet wie je allemaal hebt natuurlijk), Philipsen, Mohoric, Merlier, Girmay, Benoot
Persoonlijk geloof ik niet in Laporte, hij zal wel punten pakken maar toch heb ik mijn twijfels bij hem. Als puntje bij paaltje komt zal hij knechten. Gokken dat De Lie niet zal scoren vind ik een zeer riskant, zoals hij nu rijd, hij heeft al resultaten gereden en tegen deftige tegenstand.
Goh moeilijk te zeggen, ik heb ze allebei niet maar Girmay gaat wel de kopman zijn van Intermarche dus denk ik wel dat hij ook punten gaat pakken, het enige wat ik mij afvraag is nu dat het algemeen bekend is dat hij echt kan sprinten en dat hij mee kan, hoeveel er met hem naar de streep willen rijden. Vorig jaar reed hij zeer sterk maar zijn overwinning in Gent-Wevelgem was voor een deel een verprutsing van Laporte + Jumbo & Trek reden niet voor hun echte kopmannen. Ik denk niet dat ze zomaar Girmay nog zo een kans geven dit jaar. Uiteraard blijft hij wel een toprenner die kans maakt om te winnen in zowat alles wat hij rijdt dit jaar. Het is kiezen waar je zelf in gelooft.
Zorg gewoon dat ge ze allebei kunt nemen en het probleem is opgelost. Laat één van uw andere renners van 8M thuis (ik weet niet wie je allemaal hebt natuurlijk), Philipsen, Mohoric, Merlier, Girmay, Benoot
Er valt voor beide iets te zeggen. Er is op voorhand geen goede of slechte keuze, enkel achteraf :)
echt moeilijk...
Persoonlijk geloof ik niet in Laporte, hij zal wel punten pakken maar toch heb ik mijn twijfels bij hem. Als puntje bij paaltje komt zal hij knechten. Gokken dat De Lie niet zal scoren vind ik een zeer riskant, zoals hij nu rijd, hij heeft al resultaten gereden en tegen deftige tegenstand.