Nog veel aan gesleuteld gisteren, De Lie gesneuveld, want zie hem enkel in KBK scoren, wat hem dan 60 punten zou opleveren en dat vind ik san toch veel te weinig. Lutsenko gistern ook gesneuveld, ten voordele van de ratio😉. Tips/suggesties/verbeteringen zijn uiteraard meer dan welkom. Qua transfers dacht ik aan Merlier -- Matthew voor MSR en Teuns ook erin voor de Brabantse Pijl voor Philipsen dan, aangezien dan de sprintkoersen achter de rug zijn. Dan nog WVA en MVDP voor twee Ardense toppers( aangezien dat me 24 miljoen oplevert, zal ik iedereen die ik wil, kunnen nemen vb. een goed presterende Alaphilippe, Cosnefroy...)
top of page
bottom of page
Sterk team, maar ik mis toch niets iets.
Penhoët vind ik een interessante. Maar wordt hij niet als pure sprinter beschouwd? En zal Watson het klassieke werk niet voor zijn rekening nemen? Zo ja, dan kan je mss beter een andere 3M'er kiezen. Verder ben ik ook benieuwd naar Küng.
Als Wout en/of Mathieu aangaat, zal De Lie de Poggio nooit bij de eersten overgeraken, hoor.
Mooi team, maar een asgreen heeft mij vorig jaar zwaar teleurgesteld.
Jij denkt dat de lie maar 60 punten gaat halen:p kuurne , milaab sanremo als hij mee kan, is hij een favoriet
Heb je nog gent wevelgem, dwars door vlaanderen , brabantse pijl, niet vergeten dat de lie wel een heuveltje op kan. De lie eruit doen zou ik allesinds niet durven. Zeker met zijn kwaliteiten en eindschot