Ik zou persoonlijk gaan voor pidcock en een 3m. Misschien dekker of talentjes watson, gregoire, penhoet of mihkels. Ik had vorig jaar Mohoric vanaf het begin voor 6m en dat draaide heel goed uit maar dit jaar heb ik er geen vertrouwen in.
Vandaag zat hij nog in de kopgroep in de Vuelta a Andalucia op 1km voor de finish en toen is hij nog compleet in de vernieling gereden op de steile aankomst en heeft hij anderhalve minuut verloren. Je moet natuurlijk zelf kiezen en het kan net zo goed dat hij weer veel punten pakt. Dat maakt het zo leuk
Hm of th maar laporte? Moest pidcock th vorm tonen kan hij er nog altijd makkelijk in voor ardennen, Pidcock is bij mij vooral een grote twijfel omdat hij graag laat lopen en niet wild loopt op te sprinten voor plek 5.. ik zie hem beter scoren in wallonie of vlaanderen.. en een ploeg laporte van aert benoot moet th goed scoren, ze zijn vaak samen top 10. En laporte heeft ook een goed eindschot.. als hij omloop rijd is hij echt wel goeie optie..
Klopt niet echt. Mohoric reed meer dan 100km in de aanval. Hij is daar duidelijk met het doel om zijn conditie op te krikken. Als ik er iets uit af kan leiden, is dat hij net sterk is.
Ik ga helemaal akkoord, Mohoric offerde zich gisteren helemaal op voor zijn team en liet dan op het einde volledig lopen omdat zijn belangrijke koersen pas binnenkort volgen. Het was volgens mij zelfs een reden om hem in mijn ploeg te zetten, want zijn conditie is goed getest gisteren.
Ik zou persoonlijk gaan voor pidcock en een 3m. Misschien dekker of talentjes watson, gregoire, penhoet of mihkels. Ik had vorig jaar Mohoric vanaf het begin voor 6m en dat draaide heel goed uit maar dit jaar heb ik er geen vertrouwen in.
Vandaag zat hij nog in de kopgroep in de Vuelta a Andalucia op 1km voor de finish en toen is hij nog compleet in de vernieling gereden op de steile aankomst en heeft hij anderhalve minuut verloren. Je moet natuurlijk zelf kiezen en het kan net zo goed dat hij weer veel punten pakt. Dat maakt het zo leuk