Is het eigenlijk geen idee om alaphilippe gewoon vanaf het begin mee te nemen?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zijn voornaamste doel dit jaar de ronde van vlaanderen ging zijn. Dus intransfereren voor de ardennen is zeker een optie, maar zal je dan niet al heel wat punten met hem hebben laten liggen als hij zijn hoogvorm vroeger wil bereiken? In een beetje deftige vorm acht ik hem ook wel in staat om heel wat punten te sprokkelen in strade, san remo eventueel dwars door vlaanderen.
Vorig seizoen was absoluut niet goed, maar hij lijkt mij een gok die eventueel wel goed kan uitpakken en waar je tov de grote meerderheid van de spelers zal verschillen. Klasse heeft hij namelijk genoeg... Wat is jullie mening?
Zeker een gokje waard
Ik heb hem er voorlopig instaan. Het is een gok, maar wel iemand die veel punten kan pakken als hij in form is. En ik denk idd dat er niet zoveel zijn die hem in hun ploeg hebben
Staat er hier in, hopelijk vindt hij zijn vorm van voor 2022 terug
Lijkt me zeker ook een interessante renner. Heel veel klasse, dan valt 9 milj wel mee. Hij rijdt momenteel toch een 7 tal koersen voor de punten.
Ik overweeg zeker om hem er ik te zetten.
Alleen moet ik er dan iemand uitsmijte, en dan kom ik uit bij De Lie of Benoot die eruit moeten. Wat ik ook heel moeilijk vind... i3mand advies? keuzestress 😅