Ben enorm aan het twijfelen om Alaphilippe in mijn team te brengen of ben ik hiervoor te vroeg en wacht ik beter af?
Mogelijke renners die ik als wissel zie: Waerenskjold, Campenaerts, Philipsen of eventueel Turner..
Heb ook bewust Mvp niet in mijn team gestoken wat mij eventueel nog kan tegenvallen zeker nu van Aert weggevallen is voor de Strade.
Alaphilippe was een slimme transfer
Als je Alaphilippe in je team wilt, denk ik dat je hem vanaf het begin al had moeten nemen, maar je kan altijd proberen…..
Nu moet je er minstens 2 transfers aan verspillen en 1 transfer daarvan gaat waarschijnlijk een goedkope renner zijn die weinig punten gaat halen. Je moet dan 12M vrij maken voor Julian en een 1M renner of als je nog een renner naast Alaphilippe wilt die ook nog kan scoren(Valter bijvoorbeeld) zelfs 14M. Je zou voor de eerste optie kunnen gaan en Campenaerts en Turner eruit zetten, als je denkt dat Alaphilippe meer punten gaat halen dan die 2 samen + een verloren transfer van die 1M je gedaan hebt.
Vdp niet van het begin nemen was eigenlijk een te groot risico die nu maakt dat je paniektransfers gaat doorvoeren bij de minste tegenslag. Hiermee ga je misschien terug competitief worden tot begin april maar als de meesten dan nog 4 transfers kunnen doen en jij misschien maar 1 of 2 ben je alsnog de pineut. Ik herken mezelf er wel in een jaar geleden 😅.
Ik had lang getwijfeld in begin voor alaflip. Maar omloop kuurne weekend en le samyn voor campie en turner brachten niets op en daar had ik op gerekend.. nu denkik toch dat alaflip meer punten zal opleveren dan die 2 samen.. ik ben geneigd die 2 op te geven voor alaflip.. turner kan zeker nog scoren, maar zekerheid van vorm en herstel is er ng niet... campie zal ik vooral missen in nokere, daar zal ik moeten rekenen op welsford ..
Je kan sparen voor transfers tot ardennen of na parijs.. maar hoe rendabel zijn je transfers dan nog?
Veel kanshebbers in ardennen he..zelfs een 4 m kan daar winnen..
In vlaamse klassiekers zijn het toch vaak de duurdere die gaan lopen met winst..
Flip gaat er alleen vandaag in als ik hem wil...
Enige wat me schrik aanjaagd is dat hij valt.. maar als hij top 5 is zal ik al blij zijn met de transfer..
Nog 3 uur denken..
Als je mvdp niet hebt, dan had je genoeg budget voor alaphilippe. Waarom nam je hem toen niet? En wil je hem nu wel in je team?