Ik weet dat het nog vroeg is, maar ik wil jullie mening horen. Natuurlijk moeten we kijken naar de rittenkoersen die eraan komen om dan een definitieve keuze later op het voorjaar te nemen. -Veronderstelt dat je Pidcock en Pogi hebt
-die van mij: 1) Ala 2) Teuns 3) Cosnefroy 4) Evenepoel (geen zekerheid door de concurrentie in LBL met onder andere Pogi) 5) Martinez
Na mijn top 5 te geven heb ik even de reacties gelezen.
Er is 1 naam die ik heb vermeld, maar nergens anders zie terugkomen, wat me wel verbaast: Romain Grégoire.
Als 3M zal hij bij redelijk wat mensen misschien al in de ploeg zitten (heb er een beetje spijt van dat ik het zelf niet heb gedaan, ben fan van die jongen).
Maar als 20-jarige wordt die even 5de in de Faun-Ardèche, 6de in de Laigueglia, en 62ste in de Faun Drôme (geen resultaat, maar tijdens de koers was hij op de belangrijkste momenten wel mee zag ik).
Groupama heeft voor de klimklassiekers momenteel enkel Gaudu erop staan, dus de kans dat Grégoire erbij komt is best groot. Daarnaast lijkt hij mij één van de beste opties voor wie een 3 (3.5M) moet nemen.
Heeft iedereen hem wat over het hoofd gezien, al in de ploeg staan, of een andere reden om hem niet te vermelden? (Sorry aan iedereen die als reden had "dat geheimpje houd ik voor mezelf" 😅)