Goeiedag,
Momenteel rond de 1600, ik kom van 900-ish dus ik ben aan het wegzakken wegens te weinig verschil kunnen maken.
Ik heb nog drie transfers over. Nu dacht ik om voor morgen Cosnefroy in te brengen, die rijdt ook de andere klimmers. De andere twee transfers zou ik dan pas doen voor Amstel. Je weet nooit wat er gebeurt morgen en die koers staat ook maar op het minst aantal punten. Plus: vanmorgen werden er opeens een hoop wijzigingen in de startlijst van de BP gedaan.
Voor morgen heb ik als starters De Lie, SKA, Allegaert en Milan. En dan evt Cosnefroy. Niet echt een weelde maar denk dat ik niet alleen in die situatie zit als ik de berichten in mijn minicompetities (env op dit forum) zie.
Voor de klimkoersen na morgen heb ik nog Pidcock, Mohoric, Pogacar, Gloag (hopen dat die start) en Valter. Die zou ik dan versterken met een Gaudu, Benoot, Kron, Skjelmose of een andere.
Wat denken jullie van de strategie om twee transfers op te sparen voor Amstel en daarna?
lijkt me wel goed. er zijn ook niet veel (sub)top renners die ze alle 4 rijden ook.
beter 1 top 3 plaats dan 5 plaats 20...
Ik wacht tot na Luik.
De transfers leveren dan minder op, maar je weet wel zeker wie er goed is.
Maar even serieus; ik denk dat je inderdaad beter renners hebt die er 2 of 3 kunnen winnen, ipv renners die 20ste worden in de 4 overige koersen.
Dus als je je er goed bij voelt, zeker doen.