Ik heb meegedaan met de tour versie van dit spel maar niet met de klassiekers. Door het feit dat het verschillende wedstrijden zijn zijn er soms kleinere wedstrijden zoals nokere koerse waar van mijn voorlopig team maar 3 renners aan de start komen. Is dit normaal of moet je bij elke koers proberen zoveel mogelijk renners aan de start te hebben?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (3)
bottom of page
Zorg dat je min. 1 topper hebt die je als kopman kan aanduiden met een paar goedkopere en dan zit je wel goed al. Het is niet erg om er maar 3/4 te hebben.
Ik vond nokere en samyn vorig jaar verre van sprintkoersen.. vond het nog leuke strijd.. type vanmarckes en campenaerts die volle bak gaan...
Mocht je het nog niet hebben gezien; de 3 verschillende type koersen hebben ook een verschillende puntensysteem. De kleinere non WT koersen geven het minst aantal punten. Dit zijn ook bijna allemaal sprint koersen waarbij je vaak een combinatie hebt van enkele topploegen aangevuld met wat kleinere ploegen. De kopman punten blijven wel hetzelfde, daarom kan het lonen om zeker 1 sterke sprinter per non WT koers te hebben die kans maakt op extra kopmanpunten (top 5).
Voor de rest zou ik niet te hard focussen op het vullen van deze koersen, vanaf de 6e plek brengen ze al niet zoveel punten meer op.