Voor diegene die Ben Turner hebben, hij zou toch niet starten in E3 volgens PCS.
Misschien toch nadenken over transfer van hem dan?
Zou dit misschien toch een poortje kunnen openen voor Pidcock om toch E3 te rijden?(als hij al voldoende hersteld is van zijn hersenschudding...)
hij staat er terug op :)
Ik heb zowel Campi als Turner. Spijtig genoeg half miljoen te weinig om er Mohoric in te brengen. Kan wel samen met een 2 miljoen maar daar zit niets tussen.
Ganna, Powless, Madouas, Kung lijken wel nog interessant maar met ook Pidcock in de ploeg moet ik wel opletten.
Ik zag het ook passeren en weet niet goed wat ik ermee moet aanvangen.
In de eerste plaats wacht ik nog enkele dagen af in de hoop dat er nog nieuws passeert (een eventuele transfer zou toch sowieso niet iemand voor Brugge-De Panne zijn).
Probleem is dat ik eigenlijk alle goed rijdende coureurs van 5M al heb (Wellens, Powless, SKA, Ganna - voor de volledigheid: ook Meeus nog, maar da's niet meteen goed rijdend). De meest interessante opties zitten volgens mij in de 3M klasse nu (Grégoire, Valter).
Alles bijeen denk ik dus nog te wachten richting Ardennen. Ik zie niet meteen iemand die me in de Vlaamse koersen meer gaat opleveren dan Turner bij en eventuele terugkeer, dus het zou eerder voor iemand richting de Ardennen zijn. Kortom: transfer uitstellen, en afwachten hoe het met Turner evolueert.
Als je campi niet hebt, zou ik hem mss transfereren.