Voor de Brabantse had ik 4 transfers. Ik heb toen Cosnefroy en Hermans gehaald. Nu ben ik van plan om Gaudu te halen voor de Amstel en dan heb ik nog 1 plekje over. Voorlopig twijfel ik tussen Benoot en Evenepoel.
Verwachten jullie nog veel van Benoot? Rijd alle 3 de koersen tov Remco die enkel LBL za rijden maar daar volgens de logica wel top 2 moet eindigen zonder pech.
Benoot rijdt wel ook in een ploeg die in een tamelijk goede flow zit ;)
Exacte dezelfde denkoefening hier aan het maken! Benoot zal mss een uitschieter hebben nog Valter ook die zijn kans zal mogen gaan. Dus normaal zie ik hen wat punten van elkaar afsnoepen. Ik zie Benoot niet winnen in die 3 koersen en zie hem ook geen 125 punten in totaal nog halen, maar ik kan mis zijn. Remco kan natuurlijk pech kennen en met 0 punten eindigen. Maar ik verwacht volgende week een demonstratie van Remco dus daarom is de twijfel ook groot hier om nog 1 transfer op te sparen en te gebruiken voor Remco.
Ik verwacht wel dat Benoot in de resterende 3 koersen meer punten gaat opleveren dan Remco, dus zou Benoot nemen. Het wordt ook moeilijk voor Evenepoel om zijn prestatie van vorig jaar te evenaren en voor een pakweg 5de plaats in Luik gaat hij niet genoeg opbrengen naar mijn mening.
Ik zit ook met Benoot in de weegschaal voor een transfer. En ik denk hem te spelen, want ik verwacht er wel wat van. Hij is bijna altijd goed in de klimklassiekers. Dat Remco top moet eindigen zou ik nog niet durven zeggen. Er zijn een paar mannen die heel goed klimmen momenteel en als ze met 4 of 5 naar de meet komen zie ik Remco misschien nog naast het podium vallen.