Ik begin meer en meer te twijfelen om eventueel Vocsnor toch al te transferen. Ik heb namelijk geen idee in welke klassieker hij nog zou kunnen scoren. Misschien Dwars door Vlaanderen? Voor de rest zijn het vaak sprinters in die "gewone" klassiekers. Ik had hem er initieel ingezet met de hoop dat hij al zou scoren in de Omloop en Samyn maar dat is uiteindelijk op niets uitgedraaid. Wat denken jullie hierover?
top of page
bottom of page
Allemaal valid points. Maar ga hem toch wisselen voor Wellens denk ik.. is nu het moment wel
Ik denk dat iedereen twijfelt. Eigenlijk vooraf al maar helaas laten staan.
In Bredene is Menten wel van de startlijst gehaald, mss gaan ze daar puur voor ontspanning.
Ik laat voorlopig staan, wissel naar bv Valter of Bilbao is te riskant.
Nja denk wel dat campie nu vaak zal rijden voor de lie.. hij heeft zijn kansen gehad in omloop en le samyn..
Nokere heeft hij mss ng kans, maar als het sprint word heb je ook niets aan hem.. heeft overal wel een sprinter mee als hij rijd, de lie ewan , zelfs menten..
Ik twijfel echt om campie en turner in te ruilen voor alaflip.. als ik het wil doen zal het sws ng voor strade moeten..
Het is een klein dilemma, persoonlijk zou ik hem erin laten staan, want de opties van nu 5,5M zijn niet zo super goed en hij maakt ook nog wel een goede kans op een ereplaats in Nokere-E3-Dwars.
Ik twijfel ook hoor aan campie , enige wat me beetje tegenhoud is nokere koers omdat ik heel krap ben daar , langs andere kant twijfelde ik om campie turner te ruilen voor alaflip en een 1. 5 m
Zoals je al zei; hij kan nog zeker scoren in DDV en volgens mij ook in de brabantse pijl.
Wie weet heeft hij voor de rest nog ergens een ereplaats en/of teampunten.
Daarnaast is nu geen goed moment om te transfereren en vind ik een renner van 6M eigenlijk te goedkoop om een transfer aan te gebruiken; tenzij hij vroeg zwaar geblesseerd raakt ofzo.
Maar als je plan was hem mee te nemen voor omloop en samyn en hem daarna weg te doen, dan zijn zijn mindere resultaten natuurlijk een extra reden.