Yowww iedereen
Complete paniek nu voor mij.
Heb nog 2 transfers over, voor mij was dat Gaudu (staat vast) en Cosnefroy.
Nu twijfel ik echt wel om Cosnefroy: Hermans? (Mss ingehouden in Baskenland zoals hij vermeldde aan het NB en was no-braine voor mij voor de klassiekers begonnen)
Meestal ben ik zeker met mijn keuzes maar nu toch echt niet, hulp is zeker welkom.
Alvast bedankt!!!
Heb vandaag cosnefroy gepakt aangezien die elk jaar piekt naar de ardennen. Nog twee transfers nu maar die hou Ik voor na brabant. Eerst zien wat hermans doet morgen.
Het lijkt meer en meer op een soort gp criquilion met die deelnemers vandaag :
Volgens PCS rijdt Teuns morgen niet. Hij staat nog wel op de site van BP zelf. Zelfde verhaal voor sommige anderen: Allegaert, Rajovic, ... Wat is daar gaande?
Ik zou willen helpen maar zoals je al las zit ik ook al dagen met exact dezelfde twijfel. Hoewel, vandaag beslist om Cosnefroy te nemen op basis van zijn resultaten laatste jaren BP. Het is nu twijfelen tussen Gaudu (lichte voorkeur met het Baskenland, maar dat zijn echt kortere ritten) en Hermans (zou die zich echt gespaard hebben?).
Ik heb exact hetzelfde probleem. Nog maar 2 transfers en ik wou Cosnefroy en Gaudu erin brengen... Nu twijfel ik ook
Wou normaal teuns/hermans en gaudu en cosnefroy inbrengenmet mijn resterende 3 transfers, wacht nu natuurlijk nog wat af op het nieuws van evenepoel…
voor morgen ga ik al zeker cosnefroy>/hermans inbrengen al twijfel ik nog een beetje voor die keuze. de resterende 2 zullen dan afhankelijk zijn van evenepoel.