Die zouden om een bug gaan en gingen die oplossen. Zal dit nog gebeuren? heb vooral het gevoel dat iedereen zijn team daar nu op aan het bouwen is maar niemand weet of ze werkelijk blijven..
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (11)
bottom of page
Had een berichtje naar Hannes Tahon gestuurd omdat hij zei in de podcast dat hij ging antwoorden en dat deed hij dus de 1miljoeners BLIJVEN in het spel
Ik zou ze graag zien verdwijnen, die van 1M, dan komt er meer uitdaging.
Ik hoop er wel op dat die prijzen nog juist worden gezet, anders is het te overpowered om de grote 4 zonder enig probleem in de ploeg te zetten zonder al te veel aan kwaliteit in de breedte in te boeten (behalve die 4 dan). Ik heb er voor mijn ploeg alleszins geen rekening mee gehouden en enkel renners vanaf 2M gepakt.
Dat iedereen de bug gebruikt om meer dure renners in de ploeg te zetten en dan last minute zou moeten aanpassen mag volgens mij geen excuus zijn om die 4 renners dan maar zo te laten. Met nog dik anderhalve week voor de eerste koers is het ook niet echt last minute te noemen ook. Kritiek daarop lijkt me dan toch niet terecht in elk geval.
zullen wel blijven staan zo, anders gaat iedereen last minute ploeg nog moeten omgooien en zou veel kritiek opwekken, denk niet dat ze nog aangepast gaan worden
Als het om bug gaat die zou moeten aangepast zijn, zouden we dat al moeten gehoord hebben.. meestal word er niets meer aangepast als de prijzen gemaakt zijn. Ze zouden denkik anders alang ofĺine gehaald hebben..
Ik begrijp niet dat mensen denken dat dit een voordeel geeft. Meer beschikbare plekjes is toch beter als meer budget?