Zoals zovelen onder ons is het ook voor mij moeilijk kiezen. Dilemma's ten over deze week. De laatste kwestie waar ik mijn hoofd nog over breek is het volgende. Ik heb een aantal renners van 5 miljoen die een spot kunnen krijgen in mijn team, maar de knoop doorhakken lukt me niet..
- Welsford Sam (zie ik zeker punten pakken in de 'kleine' koersen)
- Wellens Tim (verkeerd volgens mij in hele goeie doen en heeft een mooie agenda) - Meeus Jordi (één van m'n darlings..) - Kragh Andersen Soren (vorig jaar mooie resulaten, maar dit jaar nog geen data..) - Van Marcke Sep (mooie agenda en al een goeie voorbereiding)
- Teunissen Mike (Verwacht hier wel wat van) Welke 3 zou je zeker mee nemen. Of welke zeker niet. Andere voorstellen ook welkom :). Alvast dank voor jullie input!
Ik heb er ook nog Edward Theuns
Meeus, Kragh Andersen en Teunissen. De twee eersten heb ik mee, Teunissen heb ik in laatste instantie laten vallen - viel in Portugal wat tegen. Die twee eersten zie ik zeker punten pakken, niet in het minst owv hun kopmannen. Meeus zie ik zelfs een handvol top 10's rijden.
ik heb iedereen behalve Welshford maar twijfel wie ik dan weg zou doen voor hem. Iemand een idee?
Sam, pakt gewoon makkelijk punten in kleine koersen
Vanmarcke, het is een klein gokje maar als hij niet ziek is, kan hij weleens goed rijden kijk maar naar zijn uitslagen van 2jaar geleden toen hij geen pech had
Meeus/Wellens, Meeus is een zekerheid i Kuurne,Schelde en in de rest zal hij nog wel 1 keer meedoen voor top10/ Wellens, persoonlijk geen fan van(altijd goed in zijn eerste koersen maar stelt teleur in de klassiekers)maar kan je een verschil mee maken en misschien vind hij een frisse wind bij u a e.
Eerlijk gezegd zijn er voor 5 miljoen meer interessantere renners dan bij 6 miljoen 😅
Ik zou voor Welsford gaan zeker na dat zijn programma nu gemaakt is.
Wellens lijkt mij een perfecte optie omdat hij alles rijdt en overal wel punten kan pakken.
De derde vind ik moeilijk,
- Vanmarcke rijdt veel en als hij niet ziek of gebleseerd geraakt lijkt hij mij de beste optie, rijdt 12 koersen.
- Kragh Andersen rijdt ook veel maar is heel inconsistent en ik zou hem daarom niet snel kiezen.
- Teunissen, ook hij rijdt veel koersen maar rijdt vooral moeilijke koersen waar er veel concurrentie is waardoor ik ook wat minder punten verwacht van hem dan wat hij zou kunnen hebben mocht hij kleinere koersen rijden.
SKA, Welsford, Wellens
Ik pak
1. Meeus/ Welsford (hangt van UAE tour af)
2. SKA
3. Wellens als gokje (hij is meestal goed in februari en slecht in de klassiekers)