Team 2, heel goed team, wel merlier wisselen (ik zou dit voor de ronde doen ipv teuns maar je kan ook zoals de meesten voor san remo doen en girmay nemen als je nog een miljoentje zou overhouden)
Voor de ronde ipv Teuns is ook een goede optie maar wie weet hoe het tegen dan met de vorm van Teuns is. Ik zie Merlier ook eigenlijk alleen maar in nokere en bredene scoren en niet meteen in Gent-Wevelgem.
Team 2 is net hetzelfde als mij buiten dat ik Laporte heb (ipv Benoot) en Page (ipv Meeus). Ik zou dus voor 2) gaan,mede omdat ik geen Kristoff-fan ben.
Ik weet het toch echt niet... Als Pedersen zijn vorm van de Vuelta haalt in het voorjaar geef ik hem toch meer kans op punten. Hij is alleen zo onvoorspelbaar helaas. Naar Girmay gaat dit jaar ook wel meer gekeken worden en Pedersen sprint nog vaak voor een ereplaats in een achtervolgend groepje. Dit alles doet me toch wel heel hard twijfelen. Voor 7M heb je bv ook een Madouas, Kung of Kristoff als die in vorm zijn. Moeilijke keuzes allemaal
Team 2, heel goed team, wel merlier wisselen (ik zou dit voor de ronde doen ipv teuns maar je kan ook zoals de meesten voor san remo doen en girmay nemen als je nog een miljoentje zou overhouden)
Team 2 is net hetzelfde als mij buiten dat ik Laporte heb (ipv Benoot) en Page (ipv Meeus). Ik zou dus voor 2) gaan,mede omdat ik geen Kristoff-fan ben.